Visszaküldési és Visszatérítési Szabályzat

Köszönjük, hogy a Aure Dalma-t választotta. Mindent megteszünk, hogy elégedett legyen a rendelésével – azonban ha a termék nem felel meg az elvárásainak, lehetőséget biztosítunk a visszaküldésre az alábbi feltételek szerint.

Visszaküldésre jogosító feltételek

A visszaküldött terméknek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

  • nem lehet használva, mosva vagy viselve;
  • az összes eredeti címke, csomagolás és tartozék legyen mellékelve;
  • a terméknek ugyanabban az állapotban kell lennie, mint ahogyan átvették;
  • a higiéniai és állapotellenőrzést át kell mennie.

A feltételeknek nem megfelelő visszaküldéseket nem áll módunkban elfogadni vagy visszatéríteni.

Fontos: Akciós, szezonális, „Final Sale” vagy egyedi, személyre szabott termékek nem visszatéríthetők.

Visszaküldési határidő

A vásárló a csomag átvételétől számított 30 napon belül kérheti a visszaküldést. Az ezt követően beérkező kérelmeket nem tudjuk elfogadni.

Visszaküldési folyamat

A visszaküldési folyamat elindításához kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak az alábbi címre:

support@auredalma.hu

A levélnek tartalmaznia kell:

  • rendelési szám;
  • teljes név;
  • a visszaküldés oka;
  • fotó a termékről – hiba esetén a hibáról készült képek.

Kérelme elbírálása után ügyfélszolgálatunk elküldi a szükséges lépéseket és a visszaküldési címet. Fontos: minden visszaküldést központi ázsiai raktárunkba kell küldeni.

Engedély nélkül visszaküldött csomagokat nem tudunk feldolgozni.

Visszaküldés költségei

  • a visszaküldés szállítási költsége a vásárlót terheli;
  • a nemzetközi szállítás költsége változhat a vásárló tartózkodási helye szerint;
  • ajánlott nyomkövetett csomagként feladni – az elveszett vagy nem nyomon követhető csomagokért nem vállalunk felelősséget;
  • adminisztratív és „restocking fee” díj (általában 10 € / visszaküldött termék) alkalmazható.

Visszatérítés folyamata

Amint a visszaküldött termék beérkezik és ellenőrzésre kerül, e-mailben értesítjük Önt a jóváhagyásról vagy elutasításról.

Jóváhagyás esetén a visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal indítjuk, amellyel a vásárlás történt.

A visszatérítés feldolgozása átlagosan 5–10 munkanap, azonban a bankok feldolgozási ideje miatt ez hosszabbodhat.

Szállítási díjak és kezelési költségek nem visszatéríthetők.

Sérült, hibás vagy helytelen termékek

Ha sérült, hibás vagy nem a megfelelő terméket kapta, kérjük 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérjük, csatoljon fotókat a hibáról és a csomagról. Jóváhagyás esetén cserét vagy teljes visszatérítést biztosítunk.

Rendelés lemondása

A rendelés csak 1 órán belül mondható le a vásárlás után. Ezt követően a rendelés automatikusan feldolgozásra kerül, és már nem törölhető.

Ha a rendelés már úton van, a csomag átvétele után lehet kérni a visszaküldést a fenti szabályok alapján.

Fontos tudnivalók

  • minden visszaküldés központi ázsiai raktárunkon keresztül kerül feldolgozásra;
  • más címre küldött visszáru automatikusan elutasításra kerül;
  • visszatérítést csak a fizikailag beérkezett és jóváhagyott termékek után tudunk indítani;
  • a szabályzat összhangban van az európai e-kereskedelmi előírásokkal.